1 |
Sanja Varošanec |
Za svakoga ponešto |
146–146 |
Uvodnik |
|
2 |
Ana Katalenić |
Pitanja budućih učitelja o didaktičnim materijalima |
147–152 |
Metodika |
— |
3 |
Tereza Rukober |
Kako vježbati postotke uz pomoć bodova na pisanim provjerama |
153–155 |
Metodika |
— |
4 |
Ivan Ćorić, Tea Kranjec |
Funkcijske jednadžbe |
156–161 |
Mladi nadareni matematičari |
— |
5 |
Ivana Poslon, Minja Stepić |
Još jedan Dan broja Pi |
162–164 |
Projektna nastava |
— |
6 |
Daniela Zubović, Šefket Arslanagić |
Neki teoremi za jednakokračni trokut |
165–167 |
Više nego u udžbeniku |
— |
7 |
Aleksandra Floreani |
Sustavi simetričnih jednadžbi |
168–171 |
Više nego u udžbeniku |
— |
8 |
Marijana Špoljarić, Marko Marić |
Vizualizacija matematičke indukcije |
172–177 |
Više nego u udžbeniku |
— |
9 |
Branimir Dakić |
Pitagorine četvorke |
178–179 |
Više nego u udžbeniku |
— |
10 |
Franka Miriam Brueckler |
Geografski koordinatni sustav, 2. dio |
180–182 |
Matematika i putovanja |
— |
11 |
Miranda Jovanović, Ana Livajić |
Matematički sat |
183–186 |
Uz panoptikum |
— |
12 |
Ružica Pahor, Željko Kraljić |
Misli kreativno, radi uporno |
187–188 |
Iz razreda |
— |
13 |
Melita Pek |
Aplikacija Genially u razrednoj nastavi matematike |
189–192 |
Matematika i računalo |
— |