1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Unatrag...? |
50–51 |
Uvodnik |
|
2 |
Sanja Varošanec |
Metoda rješavanja unatrag |
52–54 |
Metodika |
|
3 |
Maja Cindrić |
Koračanje po brojevnom pravcu |
55–57 |
Metodika |
|
4 |
Branimir Dakić |
Na pogreškama se uči |
58–64 |
Iz razreda |
|
5 |
Astrid Banovac |
Problematika domaćih zadaća |
65–67 |
Iz razreda |
|
6 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi grafički prikazao podatke? |
68–69 |
Povijest matematike |
|
7 |
Jens Carstensen, Alija Muminagić |
Tragom jednog zadatka |
70–71 |
Više nego u udžbeniku |
|
8 |
Katarina Potaček |
Matematički origami |
72–74 |
Fotozapisi |
|
9 |
Borka Jadrijević, Fani Rožić |
Kombinatorni dokazi malog Fermatovog i Wilsonova teorema |
75–79 |
Više nego u udžbeniku |
|
10 |
Tanja Debelec |
Formulo de Integreco |
80–82 |
Iz matematičkog života |
|
11 |
Irena Žagar-Božičević |
Nekoliko projekata u nastavi matematike |
83–86 |
Projektna nastava |
|
12 |
Amalija Žakelj |
Modernizacija kurikula u Sloveniji |
87–93 |
Aktualno |
|
13 |
***** |
"Želim znati!", učila u nastavi matematike i fizike |
94–95 |
Uz panoptikum |
|
14 |
***** |
Opisi učila prikazanih u "Panoptikumu" |
96–96 |
Uz panoptikum |
|