1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Može zvrc? |
194–194 |
Uvodnik |
|
2 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Izraz i jednakost - temeljni, a zanemareni pojmovi |
195–201 |
Metodika |
|
3 |
Aljoša Brlogar |
Broj e s učenicima međunarodne mature |
202–206 |
Iz razreda |
|
4 |
Ana Lučić |
Rad s algebarskim pločicama |
207–210 |
Iz razreda |
|
5 |
Sanja Sruk |
Totalna zbrka |
211–213 |
Zanimljiva matematika |
|
6 |
Sanja Varošanec |
Regresijski pravac |
214–218 |
Više nego u udžbeniku |
|
7 |
Antonija Capan |
Projekt u nastavi matematike |
219–222 |
Projektna nastava |
|
8 |
Andreja Hočevar |
Matematika i sportski karton - povezivanje triju različitih predmeta u jednu cjelinu |
223–225 |
Projektna nastava |
|
9 |
Neven Elezović |
Staroegipatski razlomci, 3. dio |
226–230 |
Povijest matematike |
|
10 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi uočio da postoje beskonačni skupovi? |
231–232 |
Povijest matematike |
|
11 |
Damir Belavić |
Digitalna bilježnica u nastavi matematike |
233–239 |
Matematika i računalo |
|
12 |
Branimir Dakić |
Matematika u umjetnosti Rafaela Arauja |
240–240 |
Uz panoptikum |
|