1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Napredovanje |
146–146 |
Uvodnik |
|
2 |
Ines Bistrović, Alenka Lipovec |
Uzroci (ne)dovršavanja domaćih zadaća iz matematike u hrvatskim osnovnim školama, 1. dio |
147–152 |
Metodika |
— |
3 |
Vinko Bajrović |
Produktivno ponavljanje |
153–155 |
Metodika |
— |
4 |
Željko Kraljić |
Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici |
156–159 |
Iz razreda |
— |
5 |
Suzana Bingulac Beretin |
Potres(na) matematika |
160–162 |
Aktualno |
— |
6 |
Josip Kličinović |
Nastava na daljinu - o učenju i osmišljavanju aktivnosti |
163–167 |
Aktualno |
— |
7 |
Branimir Dakić |
Senka Sedmak (1942. - 2021.) |
168–169 |
In memoriam |
— |
8 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi... pravilno konstruirao tangentu na neku krivulju? |
170–172 |
Povijest matematike |
— |
9 |
Snježana Bošnjak, Zvjezdana Jurić |
GeoGebra kao alat u vrednovanju učenika |
173–178 |
Matematika i računalo |
— |
10 |
Josip Sliško |
Povijesne crtice o problemima "viška i manjka" - od kupovine žada do novčića za prosjake |
179–185 |
Problemi kroz povijest |
— |
11 |
***** |
Uskrsni tangram |
186–186 |
Zabavna matematika |
— |
12 |
Goran Ivanković |
Uvod u teoriju brojeva |
187–191 |
Mladi nadareni matematičari |
— |
13 |
***** |
Theo Van Doesburg (1883. - 1931.) |
192–192 |
Uz panoptikum |
— |