1 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Resursi za nastavu matematike |
194–194 |
Uvodnik |
|
2 |
Ljerka Jukić Matić, Jasmina Alilović |
Zadatci više i niže kognitivne razine |
195–199 |
Metodika |
|
3 |
Ines Bistrović, Alenka Lipovec |
Uzroci (ne)dovršavanja domaćih zadaća iz matematike u hrvatskim osnovnim školama, 2.dio |
200–204 |
Metodika |
|
4 |
Željko Kraljić |
Profesionalna orijentacija na matematički način |
205–207 |
Iz razreda |
|
5 |
Tea Borković, Antonija Capan |
Muka zvana vrednovanje |
208–210 |
Iz razreda |
|
6 |
Mirjana Javor |
Kad počinje priprema učenika za ispit državne mature iz matematike? |
211–218 |
Iz razreda |
|
7 |
***** |
Pula 2021. - Zoom 15. festival matematike |
219–222 |
Natjecanja |
|
8 |
Andrea Katarić |
Matematika u hanojskim tornjevima |
223–226 |
Zanimljiva matematika |
|
9 |
Šefket Arslanagić, Alija Muminagić |
Rješavanje geometrijskih zadataka s pomoću mreža |
227–229 |
Više nego u udžbeniku |
|
10 |
Franka Miriam Brueckler |
Tko je prvi uveo vektore? |
230–231 |
Povijest matematike |
|
11 |
Luka Banović |
Kružnice |
232–239 |
Mladi nadareni matematičari |
|
12 |
***** |
Prijatelj mora: "Geometrije" |
240–240 |
Uz panoptikum |
|