1 |
Branimir Dakić |
Uvodnik |
50–50 |
Uvodnik |
|
2 |
Zdravko Kurnik |
Matematički zadatak |
51–58 |
Iz rječnika metodike |
|
3 |
Sonja Banić |
Domaće zadaće – zašto, kako i kada |
59–61 |
Iz razreda |
|
4 |
Dunja Spajić, Miroslav Smuđ, Nevenka Antončić |
Dva ispita predznanja |
62–63 |
Iz razreda |
|
5 |
Ela Rac Marinić Kragić |
O problemu određivanja težišta geometrijskih tijela |
65–68 |
Iz razreda |
|
6 |
Ivan Marinović |
Zar i broj u stihu otpjevati je moguće? |
69–71 |
Iz razreda |
|
7 |
Ramiza Kara Kurtović |
Kvalitetna škola |
72–75 |
Radionice |
|
8 |
Anđelko Marić |
Primjene metode ploština u dokazivanju nekih poučaka |
76–80 |
Metodika |
|
9 |
***** |
Nicolo Tartaglia (1500.-1557.) |
81–81 |
Obljetnice |
|
10 |
***** |
John Napier (1550.-1617.) |
82–82 |
Obljetnice |
|
11 |
Sekula Kragulj |
1. državno natjecanje učenika osnovnih škola |
83–84 |
Natjecanja |
|
12 |
Vladimir Devidé |
Škola u Japanu |
85–90 |
Iz svijeta |
|
13 |
Šime Šuljić |
Čudesne slike fraktala |
91–94 |
Matematika i računalo |
|
14 |
Dubravka Glasnović Gracin |
Materijali za nastavu matematike na internetu |
95–96 |
Matematika i računalo |
|