Drage čitateljice i čitatelji,
prvi ovogodišnji broj MiŠ-a donosi dva članka o nekim metodičkim aspektima nastave matematike. Profesorice B. Majdiš i Lj. Jukić Matić analiziraju dva oblika nastave: diferenciranu nastavu i adaptivno učenje, a K. Širanović, D. Glasnović Gracin i L. Cvikić prezentiraju promjene koje su se u protekla dva desetljeća dogodile s poimanjem matematičke pismenosti. Iz srednje škole Ivana Meštrovića u Drnišu i osnovne škole Ivana Gorana Kovačića u Svetom Jurju na Bregu stigla su dva priloga o projektima provedenima tijekom nastave matematike. Pod vodstvom O. Nerlović i Z. Bilandžije srednjoškolci su proveli istraživanje o pojavnosti funkcija u književnosti, dok su učenici Ž. Kraljića izradili mreže geometrijskih tijela koje se na zanimljiv način transformiraju u tijela.
I u ovom broju imamo priloge koji zadiru van školske matematike, kojima širimo svoje matematičko znanje i koji (iznova) pokazuju ljepotu matematike kao discipline. Tako nas D. Lovrić i T. Pejković vode u svijet malo poznatih geometrijskih tijela – deltaedara, Z. Varošanec analizira funkciju koja se oko nule neobično ponaša, dok K. Tokić prezentira još neke, malo poznate, karakteristične pravce trokuta.
I na kraju spomenimo prilog iz rubrike Korak naprijed o profesorici Nives Baranović i njezinom istraživačkom doktorskom radu iz područja metodike matematike.
Lijep pozdrav do sljedećeg čitanja uz stalni poziv: ako ste u svojoj školi proveli projekt, istraživanje, organizirali neku aktivnost ili imate neki lijepi primjer iz svoje školske prakse, podijelite svoja iskustva sa širom matematičkom zajednicom; ako ste naišli na neku zanimljivost iz matematike koja je možda i izvan okvira školske matematike, pretočite ju u članak i pošaljite u uredništvo MiŠ-a.
Srdačno,
Sanja Varošanec