Dragi čitatelji,
iako je drugi broj MiŠ-a u ovoj školskoj godini zaživio potpuno u digitalnom obliku, u njemu i dalje možete pronaći poznate rubrike: iz razreda, projektna nastava, metodika, više nego u udžbeniku i dr. U rubrici metodika N. Kovačević analizira važnost matematičkog prikazivanja koje je, uostalom, jedno od pet matematičkih procesa istaknutih u kurikulu za Matematiku. Putem nekoliko primjera autorica ukazuje na učeničko nerazumijevanje matematičkih koncepata s kojima se susrela na nastavi. Nekoliko je priloga u kojima autori opisuju svoje nastavne aktivnosti, metode rada i projekte. Tako je V. Hižman-Tržić opisala provedbu međunarodnog e-Twinning projekta u kojem su sudjelovali učenici njezine srednje škole, a J. Anić i M. Đerek ponudile su zanimljivu nastavnu aktivnost kojom se razvija vještina interpretacije grafova. I. Kreminski prezentirala je maštovite radove učenika svoje škole u kojima glavnu riječ vode stripovski junaci sastavljeni od pločica tangrama. I konačno, I. Kišić i Lj. Baćić Đuračković opisale su organizaciju i provedbu aktivnosti pod intrigantnim imenom Znanstveni domjenak.
Osim priloga povezanih sa životom u školi u ovom broju pronaći ćete i nekoliko članaka kojima je svrha proširiti naše matematičko znanje. Tako nas D. Ilišević upoznaje sa svojstvima malo poznatog Keplerova trokuta, S. Sruk dokazuje analogon poučka o kosinusu koji vrijedi u četverokutima, a F. M. Brueckler nas pričom o zastavama uvodi u svijet simetrija.
U ime uredništva MiŠ-a, želim vam sretan Božić i uspješnu novu 2024. godinu!
Srdačno,
Sanja Varošanec