Drage čitateljice i čitatelji,
U ovom ćete broju pronaći članke prikladne svakoj razini matematičkog obrazovanja. Melita Pek prezentira svoja iskustva u radu s aplikacijom Wordwall kojom se koristi na satima matematike u razrednoj nastavi, dok profesorice A. Matajić i D. Potočki opisuju jedan drugi digitalni alat kojim se koriste pri obradi i uvježbavanju matematičkog gradiva u višim razredima osnovne škole. R. Galinec odabrala je, među mnoštvom dokaza Pitagorina poučka, njih nekoliko koji su primjereni za rad s osmašima, dok o provedenim projektima iz stereometrije u srednjoj školi piše profesorica L. Rukavina. Iz pera A. Muminagića dolaze tri nestandardne konstrukcije približne vrijednosti broja $\pi$, dok malo poznate zanimljivosti o dobro poznatom magičnom kvadratu A. Dürera otkriva S. Režek. I na kraju, I. Kuharić nas podsjeća na 100. obljetnicu predavanja u kojem je D. Hilbert pokušao na zoran i neuobičajen način približiti slušateljima problematiku jednakobrojnosti skupova koristeći se idejom o hotelu s beskonačno mnogo soba.
Ovaj broj ponovno pokazuje koliko kreativno i inspirativno podučavanje matematike može biti kada uzmemo u obzir njegovu dinamičnost i brojnost poveznica sa stvarnim životom. Nadamo se da će vas ovi prilozi potaknuti na razmišljanje, isprobavanje novih pristupa u nastavi i možda vlastito istraživanje matematičkih tema koje često ostaju izvan uobičajenih kurikularnih okvira.
Lijep pozdrav do sljedećeg čitanja!
Sanja Varošanec